Zawartość koszyka: 0 artykul - 0.00zł
Timberland-PL

Dostawa i zwroty

Wysyłka i zwroty

Witamy w naszym sklepie internetowym. Tutaj możesz uzyskać pełną informację o wysyłce i zwrotach.

Wysyłka :
1. Gwarantowana bezpieczna wysyłka: gdy zamówisz produkty i kasę, otrzymamy informacje i zrealizujemy zamówienia w ciągu 24 godzin, tym razem dołączając towar, paczkę, skontaktuj się z firmą kurierską i wyślij towar.

2. Następnie pakiet zostanie wysłany po potwierdzeniu, międzynarodowa metoda wysyłki EMS, DHL i inne opcje, które można podjąć. Po wysłaniu zamówienia możesz uzyskać adresy URL i numery śledzenia na adres e-mail, którego używasz do rejestracji w naszej witrynie. Jeśli produkt jest dostępny w magazynie, możesz go otrzymać w ciągu 5-8 dni roboczych.

3. Prosimy o podanie poprawnych informacji, które podasz, takich jak odbiorca, adres, e-mail, telefon itp. Wysyłamy towar do Ciebie zgodnie z informacją, więc prosimy o potwierdzenie w 100% poprawności.

4. Za pomocą numerów monitorowania możesz śledzić proces składania zamówienia. Bezpieczna przesyłka jest gwarantowana. Jeśli nie otrzymasz paczki w ciągu miesiąca od daty wysłania, skontaktuj się z nami, a my zwrócimy Ci pełną kwotę płatności.

Zwroty i wymiana
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci 100% satysfakcji. Jeśli chcesz złożyć wniosek, najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i poinformuj go o przyczynie zwrotu. Wszystkie rzeczy odesłane do nas muszą być kompletne w oryginalnym stanie z wszystkimi etykietami i etykietami: nieużywane, nie używane, zmieniane lub prane itp. W ciągu 30 dni możesz korzystać z usługi zwrotu, w wymaganym okresie nie będziemy zwracać ani wymieniać . Koszt wysyłki zwrotów i wymian jest naliczany przez klientów.

W przypadku zwrotów:

Zwroty mogą zostać odesłane w ciągu 7 dni od otrzymania, wszystkie zwrócone produkty nie mogą być używane w nowym stanie. Wszystkie zwrócone paczki muszą być ubezpieczone. Jeśli chodzi o zwracanie właściwych produktów do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają 15% opłacie za uzupełnienie zapasów. Kupujący jest zawsze odpowiedzialny za koszty wysyłki.

Dla giełd:

Akceptujemy tylko wymiany na nowe i nigdy nie używane produkty ze wszystkimi akcesoriami i opakowaniami. Proszę odesłać rzeczy w ciągu 7 dni od otrzymania. Wszystkie paczki zwrotne muszą być ubezpieczone, wymiany zostaną wysłane w ciągu 5-7 dni od otrzymania zwrotu. Kupujący jest zawsze odpowiedzialny za koszty wysyłki.

Ważna uwaga:

1. Chociaż zapewniamy bezpłatną politykę wysyłkową, nie pokrywamy kosztów wysyłki do zwrotu. Biorąc pod uwagę czas i pieniądze, z pewnością doceniamy, że przed złożeniem zamówienia wszystkie pytania i wątpliwości są jasne.

2. Najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby uzyskać adres zwrotny.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za przegraną, jeżeli zagubiony przesyłka zostanie zgubiona podczas transportu, należy zachować oryginał potwierdzenia odbioru pocztowego, aby odebrać odszkodowanie.

Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia należy złożyć przed wysłaniem zamówienia. Ponieważ przetwarzamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe w ciągu 12-24 godzin od złożenia zamówienia, dlatego nie zawsze jesteśmy w stanie anulować zamówienie po jego złożeniu. Jeśli zażąda anulowania po wysłaniu, zamówienie zostanie potraktowane zgodnie z polityką zwrotów. Mam nadzieję, że rozumiesz w tym kluczowym punkcie.

Twoja satysfakcja jest naszym dążeniem, jeśli chcesz wiedzieć więcej o naszych produktach informacji, po prostu skontaktuj się z nami, będziemy obsługiwać cię jak najszybciej.
Copyright © 2018 www.bebeandcompany.pl. Hosted & administered by SLI.